Wydanie decyzji dot. przyznania nieodpłatnie na własność gruntu pod budynkami
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek osoby posiadającej własność budynku stanowiącego odrębny od gruntu przedmiot własności
2. Aktualny odpis z księgi wieczystej bądź postępowanie spadkowe potwierdzające prawo własności do budynków stanowiących odrębny od gruntu przedmiot własności
3. Kserokopia dowodu osobistego i oryginał do wglądu
Komórka organizacyjna
Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Północna 15, pok. 11, tel. 95 747 20 21 wew. 266
Poniedziałek 700 -1600, wtorek do czwartku 700 – 1500, piątek 700 – 1400.
e-mail: grunty@powiatmysliborski.pl
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej
Termin i sposób realizacji
Termin załatwienia |
||
|
Zgodnie a art. 35 kpa |
7. Sposób załatwienia |
||
Wydanie decyzji administracyjnej
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym (Dz. U. 1989 Nr 10, poz. 53 ze zm.)
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Starosty Myśliborskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Dodatkowe informacje, uwagi
Załączniki: