Udzielenie porady konsumenckiej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o udzielenie porady konsumenckiej.
Dokumentacja związana ze sprawą, będąca w dyspozycji konsumenta
Komórka organizacyjna
Powiatowy Rzecznik Konsumentów – ul. Północna 15, p. 63
tel. 095-747-20-21 w. 20, e-mail: rzecznik@powiatmysliborski.pl
Opłaty
brak opłat
Termin i sposób realizacji
Nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy
Rzecznik udziela porad na wnioski konsumentów zgłaszane osobiście lub za pomocą telefonu, faksu, listu. Jako załączniki do wniosku należy dostarczyć kserokopie dokumentów dotyczących sprawy. Forma załatwienia sprawy jest uzależniona od jej charakteru – forma ustna lub pisemna.
Podstawa prawna
ustawa z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. )Nr 50 poz.331
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje