Wydanie zaświadczenia potwierdzającego przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1.Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
2. Osoba prawna – odpis z KRS
Komórka organizacyjna
Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Spokojna 13 pok. 17, Tel 95 747 34 51
Poniedziałek 700 - 1600, wtorek do czwartku 700 – 1500, piątek 700 – 1400.
e-mail: sp@powiatmysliborski.pl
Opłaty
Na wniosek – opłata skarbowa w wysokości 50,00zł
Termin i sposób realizacji
Termin załatwienia
4 miesiące lub 1 miesiąc uzasadniony szczególną potrzebą
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 20 lipca 2018r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. 2018.1716 ze zm.)
Tryb odwoławczy
Brak
Dodatkowe informacje, uwagi
Załączniki: