Zaświadczenie o samodzielności lokalu
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielności
- 2 egz. załącznika graficznego (rzut całej kondygnacji budynku, na której znajduje się lokal)
Komórka organizacyjna
Wydział Budownictwa, ul. Północna 15, tel. (95) 747 34 32
Poniedziałki 7.00-16.00, Wtorek -Czwartek 7.00-15.00, Piątek 7.00-14.00
e-mail: aab@powiatmysliborski.pl
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi – 17 zł.
Podstawa: Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021poz. 1923.).
Opłatę wnosi się na konto Burmistrza Myśliborza – nr 61 8355 0009 0070 0708 2000 0002
Termin i sposób realizacji
Termin załatwienia |
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni |
Sposób załatwienia |
Wydanie zaświadczenia lub odmowa wydania zaświadczenia |
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 poz. 735),
Ustawa z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali ( Dz. U. 2021 poz. 1048),
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Starosty Myśliborskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia
Dodatkowe informacje, uwagi
Załączniki: